استفاده از تصاویر با کیفیت و رسانه های مختلف:
نوشته شده توسط : عباسی

بهینه سازی وبسایت  فولدر هایی که در وبسایت ها نشانی تمام صفحات تارنما را دربر داراست تارنما sitemap می‌گویند. در واقع وبسایت مپ داده ها صفحه ها سایت را در خویش محافظت می‌نماید که‌این عمل در بروزرسانی و رابطه صفحه های دیگر وبسایت ها نیز حائز اهمیت میباشد. در واقعیت تارنما مپ این قابلیت را داراست که به موتورهای کاوش یاری می نماید تا صفحه ها سایت شما را بهتر و شل خیس پیدا نمایند.
تعداد صفحه ها ایندکس گردیده در گوگل
یکی‌از از دیگر از ابزارهایی که به شما یاری می کند تا بتوانید سئو سایت باز‌بینی بهینه سازی تارنما خویش را با برد انجام دهید تعداد صفحه های ایندکس گردیده در گوگل میباشد. زمانیکه مطالب خویش را در تارنما نشر میدهید بایستی از ایندکس شدن مطالب خویش در گوگل نیز مطمئن باشید چون تا زمانیکه مطالب شما در گوگل ایندکس نشده باشند نمی توانید بر روند بهبود وبسایت خویش اطمینان نتایج فرمایید. برای ایندکس شدن مطالب وب سایت معمولا هنگامی میان ۲ تا ۶ روز ارتفاع می کشید. اما در رابطه کلیه سایت ها اینگونه وجود ندارد بعضی از وب سایت هایی که ترافیک بالایی دارند اینمدت عصر نقل شده کمتر هست و گاها ایندکس مطالب چنین سایتی در دقیقه فیس می‌گیرد.
بررسی تیتر HTTP وبسایت
HTTP پروتکلی میباشد که برای ساخت رابطه، اخذ، و ارسال اطلاعات فی مابین سرور و کلاینت استعمال می‌گردد. هنگامی که با به کار گیری از HTTP برگه وب سایت خویش را مرور می‌کنید و با هر نشانی URL که از روش مرورگر خویش از سرور سایت های گوناگون درخواست می‌کنیم کدهایی در پس زمینه مرورگر ما و سرور منتقل میشود که آن‌ها به عبارتی کدهای حالت HTTP میباشند.
زمانیکه شما به سایت های دیگر پیوند میدهید همین زمینه سبب ساز می‌گردد که کاربرانی که به آن وبسایت ها ورود کرده اند با کلیک بر روی لینک شما به وبسایت شما وارد شوند و همین موضوع باعث ترافیک بیش تر در وب سایت شما می‌گردد که درین نوع ترافیک در تارنما شما را Referral Traffic میگویند. برای اینکه با Referral Traffic اضافه آشناشوید می توانید نوشته‌ی علمی مرتبط با Referral Traffic چه می‌باشد ؟ را مطالعه نمائید.
بازنگری پیوند های وب سایت
برای اینکه بتوانید باز بینی seo وبسایت خویش را با موفقیت انجام دهید و یک تارنما ماهر داشته باشید کاری که می بایست انجام دهید این است که پیوند هایی که از وبسایت های دیگر اخذ میکنید و یا این که لینک و پیوند هایی که خودتان به سایت خودتان می دهید را باز‌بینی فرمایید تا از پیوند های موثر و صحیح در مطالب خویش به کار گیری کرده باشید. در واقعیت یکی‌از ابزارهایی که به شما امداد می‌نماید تا بهینه سازی وبسایت خویش را به درستی رئیس نمایید باز‌بینی لینک و پیوند های سایت است.




:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: